1 Kasım 2010 Pazartesi

H A Y A T

Bu sabah pırıl pırıl bir gökyüzüne,taptaze bir havaya açtım penceremi.Bir arap bülbülünün balkonumda yaptığı sinekli kahvaltıya gülümsedim.Ne güzel bir kasım sabahı dedim.Yakınlarımı kasım,aralık aylarında kaybettiğimden olsa gerek örtmeye çalıştığım bir sevimsizlikleri vardır benim için.
Kahvaltıdan sonra öğrencilerin sınavı için fotokopiciye gittim.Biri geldi.Bir fotoğraf uzatıp"250 tane çekin lütfen" dedi,"cenaze için."
Eve geldim.Dışarıdan gelen gürültüyü önemsemedim.Sonra ambulans sesleri..Evimin 100m.ilerisindeki köprüden bir otomobil aşağı düşmüş,bariyer demirleri alttaki dükkanın içine girmiş.Çok kötüydü.İşe giderken enkaz hala ordaydı.Gazeteciler ağır yaralı olduğunu söylediler.
Hayat dedim.Bir varmışız,bir yokmuşuz.
Cemal Süreya'nın birşeyler fısıldadığını duydum:
"Ölüm geliyor aklıma birden ölüm
Bir ağacın gövdesine sarılıyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder