22 Eylül 2010 Çarşamba

Selam Koca Jüpiter!..

Şu gördüğüm Jüpiter mi acaba?Bugünlerde Dünya'ya çok yakınmış.Güneş battıktan sonra doğu yönünde çıplak gözle bile görebilirmişiz.Lise son sınıftaki halimi hatırladım.Dalga fiziği öğreniyorduk,heveslenmişim,sürekli gökyüzüne bakıyorum.Annem en sonunda eskilerin bir sözünü söyledi:Gökyüzüne çok bakanlar akıllarını kaybeder-miş.Olabilir.Sonsuzluğu algılamak zor gelebilir.Ya da...Biz kendimizi neler neler zannederken aslında evrende bir zerre olduğumuz gerçeğini kabul etmek..
Koskoca Jüpiter bu kadar yaklaşmışken selamlamadan geçmeyelim derim.Bir dahaki yakınlaşma 2022'deymiş :)

2 yorum:

  1. Hadi yaa, iyi oldu öğrendiğim; ben de bakiim bari bu aralar göklere, bakalım görebilcek miyim... Ben de çok severim gökyüzüne bakmayı, o yüzden mi yarım akıllıyım ki acaba? :p

    YanıtlaSil
  2. Hey mimledim seni! Buraya bi bakabilir misinn? :)

    http://mellynindunyasi.blogspot.com/2010/10/itiraflar-mimlendim.html

    YanıtlaSil